Search for content, post, videos

Пролетно слабеење

Како оваа пролет да ги изгубите вишокот килограми на здрав начин… Вашата цел е да ја имате саканата линија на телото до лето?Дали би сакале на здрав начин да ги изгубите вишокот килограми што сте ги наталожиле во зимските месеци?Дали сте уморни од неуспешните диети по кои килограмите постојано се враќаат?

Навистина не мора да гладувате за да ослабете на здрав начин, но дефинитивно треба да ја промените исхраната. Тоа значи дека треба да ги замените калоричните, масни и брзи оброци со храна богата со хранливи материи полни со антиоксиданси, витамини и минерали. Но, исто така е важно да уживате во тоа. Ако не сакате храна, тешко дека ќе можете да ја јадете подолг временски период. А тоа значи дека слабеењето ќе ви биде потешко.

Јадете разновидни и сезонски зеленчуци и овошје. Нема подобра сезона за избор на здрава храна од пролетта! Изберете разнобојно сезонско овошје и зеленчук и јадете ги што е можно повеќе во свежа форма. Аспарагус, зелена салата, цикорија, ротквици, грашок, артичока, кромид, јагоди и кајсии навистина може да се јадат во изобилство бидејќи тие се природна храна која е нискокалорична, а исто така го стимулира варењето. Кога јадете таква храна богата со хранливи материи, кои често се визуелно привлечни, вашето тело ќе копнее за помалку нездрава брза храна, што е и главниот виновник за прекумерната тежина. Освен што ни даваат богата понуда на здрава храна, топлите денови не канат и на прошетки и други физички активности, што е и одличен начин за слабеење. Задолжително искористете го тоа и бидете активни! На патот кон виткоста, може да помогнат и зачините, чаевите и некои додатоци во исхраната. Откријте кои се други добри сојузници на вашата витка линија оваа пролет.

Со билки и чаеви до виткост

Зелен или чај од мача – Иако зелениот чај содржи кофеин, тој може да се пофали и со содржината на теанин, аминокиселина која промовира добро расположение (запомнете дека обично посегнувате по висококалорична храна кога сте во лошо расположение). Зелениот чај го стимулира метаболизмот и ви дава енергија. Наместо обичен зелен чај, можете да земете и чај од мача, кој е познат како одличен чај за слабеење.

Здрави зачини – куркума, каенски пипер, ѓумбир… Постојат одредени зачини кои можат да ви помогнат да изгубите тежина на здрав начин. Некои од нив се, на пример, каенски (лут) пипер, куркума и ѓумбир. Иако ова се претежно „зимски“ зачини, доколку сакате да ослабете, не се откажувајте од нив ниту на пролет. Дали знаевте дека зачините можат да ви помогнат да го растворите масното ткиво и да ги користите тие масти како погонско гориво? Куркумата, ѓумбирот, каенскиот пипер, циметот се зачини кои го стимулираат вашиот метаболизам, ја стимулираат функцијата на мозокот и го зајакнуваат имунитетот. Капсаицинот од каенската пиперка или чилито го намалува нивото на маснотии во крвта. Куркуминот од куркумата го намалува производството на маснотии, а ѓумбирот делува така што го потиснува апетитот. Затоа, збогатете ги оброците со овие здрави зачини.

Напиток од лимон и јаболков оцет – Можете да му дадете здрав поттик на вашето тело наутро со пиење пијалок од лимон и јаболков оцет (подгответе го од 1 лажица јаболков оцет, половина свеж лимон и 500 ml вода). Најдобро е да се пие наутро на празен стомак. Свежо исцедениот лимон делува така што нежно ја стимулира детоксикацијата на црниот дроб. Јаболковиот оцет од друга страна го стимулира ослободувањето на ензими во дигестивниот систем. Ова го подобрува варењето, ја намалува надуеноста и гасовите. Исто така, оцетната киселинапоттикнува топење на мастите и губење на тежината.

Искористете ги предностите на глуварчето – Освен што е одличен за чистење на телото, глуварчето е одлично и за слабеење. Дејствува како благ диуретик, го стимулира варењето и го стимулира метаболизмот на мастите во телото. Глуварчето ја стимулира елиминацијата на мастите преку дигестивниот тракт, притоа задржувајќи ги витамините и минералите за кои е познато дека се губат при употреба на други диуретици. Најдобри се неговите зелени листови, кои можете да ги додадете свежи во салати и супи или да направите чај од нив. За оптимални резултати, пијте 3-4 шолји чај од лист од глуварче секој ден. Може да земете и тинктура од глуварче (15-30 капки на ден). Уживајте и ослабете!

С.Ј.